play
stop
kuk

Zlepšete zákaznickou zkušenost díky kvalitnějším službám

Cesta zákazníka je barvitá, proměnlivá a plná momentů, které rozhodují. Nejdůležitější na ní není cíl, ale dojem, který si z ní odnese. Jeho zkušenost s váim. Pokud máte pocit, že by mohla být silnější a zapamatovatelnější, pomůžeme vám ji vyladit.
potřebuji CX
CX & Service Design dává smysl

Proč řešit Customer Experience?

Tak je to customer experience nebo service design? Necháme milovníky akademicky přesných definic, ať se dohadují, nám je to jedno. Ve výsledku jde přece o to, aby člověk, který se potká s vaší firmou, z toho měl dobrý pocit. Na všech frontách, v každém momentě. Arbitrárně jsme si zvolili pojem CX.

1

Navrhne zlepšení zákaznického zážitku

Podíváme se na celý ekosystém zákaznické zkušenosti, od uvědomění si samotné potřeby až po care fázi. Zjistíme, co zákazníci potřebují a kde se jejich očekávání liší od reality. Navrhneme konkrétní kroky, které zlepší celkový prožitek i váš byznys.

2

Odhalí momenty pravdy

Rozhoduje přehlednost e-shopu, složitost formuláře nebo zákaznická podpora?Prověříme všechny klíčové interakce se zákazníkem, abychom identifikovali ty momenty pravdy, které mají největší dopad na zákaznickou zkušenost, protože přímo ovlivňují jeho spokojenost i loajalitu.

3

Zvýší konverzní poměr

Pomůžeme vám nastavit služby i komunikaci tak, aby zákazníci snadno dosáhli svého cíle. Bez zbytečných překážek a nedorozumění. Pokud je zážitek plynulý, důvěryhodný a dává smysl, zákazníci se rozhodují rychleji a rádi se vracejí.
Postup CX
01  Získáváme kontext
02  Zkoumáme data
03  Zjišťujeme důvody
04  Zmapujeme cesty
05  Navrhujeme řešení
06  Zavádíme do praxe

Jak postupujeme
při CX

01

Získáváme kontext

Na úvodním workshopu společně zmapujeme vaši situaci, pochopíme cíle a očekávání a zjistíme, kdo jsou vaši zákazníci a klíčoví stakeholdeři. Díky segmentaci a porozumění jejich potřebám vytvoříme pevný základ pro další fáze.

02

Data poskytnou vhled

Obrázek o stavu zákaznické zkušenosti opřeme o pohled do dat v analytických nástrojích, vašem CRM či v BI. Data nám pomáhají rozkrýt měřitelné vzorce chování a trendy v čase. Umožňují nám zjistit, jak často k nim dochází a na jakých místech.

03

Zeptáme se vašich zákazníků

Data nám sice ukážou, co se děje, ale už nám neřeknou, proč tomu tak je. Proto jdeme rovnou ke zdroji, za vašimi zákazníky. Na začátku si stanovíme hypotézy, které chceme ověřit, což nám pomůže určit směr a cíle výzkumu. Se zákazníky vedeme hloubkové rozhovory, abychom nejen porozuměli jejich motivaci a očekávání, ale také objevili skryté bariéry a bolavá místa. Zjištění ověřujeme kvantitativně dotazníky na rozsáhlejším vzorku. Díky tomu víme, že naše závěry stojí na pevných základech.

04

Zmapujeme cesty i služby

Staneme se průvodcem na cestě za poznáním vašeho zákazníka. Zmapujeme celou jeho cestu napříč kanály, abychom pojmenovali jednotlivé kroky, tření i příležitosti. Nahlédneme pod pokličku poskytované služby pomocí service level blueprintu a identifikujeme úzká hrdla a vyladíme interní procesy. A sladíme klíčové hráče a jejich vliv díky mapování stakeholderů, aby společně táhliza jeden provaz.

05

Z návrhu do prototypu

Mapováním to nekončí. Zjištěné nedostatky a příležitosti přetavíme do konkrétních návrhů služby a změn na úrovni organizace vedoucí ke zlepšení CX. Je-li třeba, využijeme staré dobré prototypování a zapojíme do něj i vaše interní týmu, abychomukázali, jak by měla služba fungovat v reálu. Ten prototyp poslouží jako zadání pro uvedení změn do chodu.

06

Aby řešení nezůstala jen na papíře

Je nám jasné, že realizovat navrhovaná řešení nemusí být vůbec jednoduché. I s tím můžeme pomoci. Společně stanovíme jejich priority a naplánujeme jednotlivé kroky implementace tak, aby zavádění do každodenní praxe bylo co nejjednodušší.

Používané technologie

Náš denní chleba

Používané technologie

Náš denní chleba

Naše práce

Jak jsme pomohli našim klientům

Od kartáčku po štětec

Spokar  /  Branding  •  UX  •  Webdesign  •  Copy

Středověk za oknem

DMO Český Krumlov  /  UX  •  Webdesign  •  SEO
Je toho víc
Klient říká
Líbivý design dělá kdekdo, takže my taky. Jenže ho nestřílíme od boku, hodně nad ním přemýšlíme a dokážeme ho spojit s vesmírem čísel v harmonickém a výdělečném ekosystému. Jo a taky dobře programujeme. Jsme Porta a měli byste o nás vědět víc.
Karel Plešatý  /  Cafour s.r.o.
Výsledek

Co bude výstupem?

01

Přehledná a rozumitelná mapa zákaznické cesty a poskytované služby

Jedním z výstupů, který od nás dostanete, bude detailní mapa zákaznické cesty pro dané persony a vizualizace služby mapující všechny viditelné i skryté akce, touchpointy a zúčastněné aktéry.
02

Identifikace momentů pravdy

V každé cestě jsou klíčové chvíle, kdy se rozhoduje o spokojenosti zákazníka. Tyto momenty pravdy identifikujeme, stanovíme jejich důležitost a ukážeme, jaký dopad mají na celkovou zákaznickou zkušenost i byznysové cíle. Díky tomu budete vědět, na které body se zaměřit jako první.
03

Prototyp služby pro lepší zákaznickou zkušenost

Sestavíme prototyp služby, který ukáže, jak má nová zkušenost fungovat v praxi. Prototyp poslouží jako srozumitelné zadání pro váš tým a pomůže stanovit, jaké změny je potřeba provést.
04

Nastavení měření dopadu na byznys

Změny mají smysl jen tehdy, když víme, jaký přinášejí efekt. Společně nastavíme ukazatele, které spojují zákaznickou zkušenost s výsledky. Díky tomu lze dobře prokázat, co funguje, a průběžně sledovat dopad na zákazníky i firmu.

Linkedin

Facebook

Instagram

Behance

Linkedin

Facebook

Instagram

Behance

Linkedin

Facebook

Instagram

Linkedin

Facebook

Instagram

Speak English?
Speak English?
Pro milovníky formulářů
Jméno
Telefon
E-mail
A teď nám to napište
Zpráva zachycena!
Pokusíme se odpovědět co nejdříve.
Ajéje, něco zlobí a formulář ne a ne odletět. Zkuste to prosím za chvíli, nebo nám brkněte.