
Na začátku každého projektu se hodně ptáme. Bez toho to nejde. Chceme poznat vás, konkurenci, zákazníky i vaši strategii. Zajímá nás také váš obchodní model, podle kterého nastavíme cíle.
Nejvyšší autoritou ve vašem oboru je uživatel. Nemá pravdu vždycky, ale velmi často ano a hlavně se na vaše produkty i služby může dívat pohledem, který vás překvapí. Proto děláme výzkum, abychom se mu podívali do hlavy a váš web mohl reagovat na to, po čem opravdu touží a čeho se obává.
Na reálných uživatelích testujeme nejen navržené prototypy, ale i existující řešení, ověřujeme jejich funkčnost v praxi a hledáme možnosti vylepšení.
Postaráme se o vyhodnocování výkonnosti i optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Pomůžeme vám zjistit, proč máte nízký konverzní poměr a jak ho zlepšit. Zaměříme se na problémová místa a navrhneme vhodné úpravy.

















