• Co se vám vybaví, když se řekne Coca&Cola? Záplava červené, rukou psané logo a 100 let stejná láhev? Přesně tak. A tak by měl  fungovat firemní design. Jeho účelem je dát vaší firmě zcela jasnou tvář a odlišit ji zároveň od konkurence.

    V PORTĚ také jen nemalujeme loga bez kontextu, ale cíleně budujeme firemní design. Dumáme nad nejvhodnějšími barvami, nad typem firemního písma, kompozičními prvky či stylem ilustračních fotografií... a v neposlední řadě nad samotným logotypem. Nestřílíme při tom od boku, firemní design má svoje zákonitosti.

    Jakmile je hotový firemní styl, sestavíme jeho manuál a navrhneme cokoliv, na co se ve firmě podíváte, od vizitek přes kšiltovky až po označení toalet (Coca&Cola ho má taky).

    • Logotyp
    • Manuál vizuálního stylu
    • Firemní tiskoviny
    • Orientační systémy
    • Oblečení zaměstnanců
    • Vozový park
    • Brand naming
  • Není web, jako web. Některý je líbivý, ale k ničemu, protože než něco najdete, 3x se při tom ztratíte. Jiný by byl praktický, jen kdyby se na něj dalo aspoň trochu dívat.

    Naše weby jsou koktejlem z promyšlené struktury, atraktivního designu a jednoznačného cíle. Každému klientovi mícháme stejně poctivě, přesto nesekáme weby jako Baťa kecky – co klient, to jedinečné potřeby a ve výsledku jedinečný web.

    Máme za sebou robustní portály, úspěšné e-shopy, kreativní microsite, malé i velké prezentace, nadupaný intranet, rezervační systémy, prostě cokoliv, na co se dá kliknout.

    • Firemní weby
    • E-commerce řešení
    • Portálová řešení
    • Internetové aplikace
    • Microsite
  • Máte skvělý produkt nebo dokonalou službu, které by každý chtěl, jen kdyby o nich věděl? Dáme hlavy dohromady a vymyslíme kreativní kampaň, díky níž se na ně budou stát fronty. 

    Řekněte nám, co nabízíte a my se postaráme o zbytek: definujeme cílovou skupinu, sestavíme mix kanálů, kterými tu cílovou skupinu oslovit a následně návrhneme vhodnou kampaň, která to dokáže. 

    On-line nebo off-line, zvukem či obrazem... způsobů, jak svést vaše klienty je nekonečně mnoho, tak zapomeňte na ušmudlané letáky ozvěte se nám.

    • Kreativa
    • Mediamix
    • Directmail
    • Reklamní produkce
  • Starý dobrý print. Kouzlo jemných odstínů a doteku s papírem. Tiskoviny máme prostě rádi. Pečlivě přichystáme jejich strukturu, aby měly hlavu a patu. I o text se rádi postaráme - víme, kolik úsilí stojí každý odstavec, který má skutečně promluvit k vašim čtenářům. Rádi vám proto nabídneme zkušenosti a nápaditost našich copywriterů.

    Naši designéři následně přetaví veškerý obsah do odpovídající grafické podoby a DTP pracovníci vysází vše s přesností na milimetr a připraví kompletně k tisku. Zatímco v tiskárně zakládají papír do stroje, vy můžete v klidu spát a za pár dní se těšit na dodávku vaší nové knihy nebo katalogu přímo k vám.

    • Firemní tiskoviny
    • Knihy a časopisy
    • Výroční zprávy
    • POS tiskoviny
    • Katalogy
  • Tak, a je to! Máte fantastický web: atraktivní zboží, dechberoucí fotky, úderné texty... a ve statistice návštěvnosti 11 přístupů denně. Kde je chyba?

    Přitáhnout na web lidi je docela alchymie. Porta v ní má čistě náhodou doktorát. Namixujeme vám takový koktejl klasické optimalizace pro vyhledávače (SEO), PPC kampaní (platíte až za proklik na váš web), e-mailingových kampaní (ne všechno je spam) a display kampaní (budete se divit, ale bannery stále fungují), abyste neutratili ani korunu navíc a na váš web přišli relevantní návštěvníci. Jsou to právě oni, koho potřebujete, tak si o ně nebojte říct.

    • Strategie
    • SEO
    • PPC systémy
    • Sociální sítě
    • E-mailing
    • Vyhodnocování úspěšnosti
  • „Jsme sakra dobří, tak si nás objednej!“ - to je přece smysl každého obchodního textu (i tohoto). Žonglovat se slovy umí kdekdo, ale jen dobrý copywriter to dokáže napsat tak, že to návštěvníci vašeho webu nebo čtenáři vašich tiskovin skutečně udělají.

    My se slovy nežonglujeme, neleštíme ohmatané fráze a nekupíme klišé; naši copywriteři „nedodávají řešení na míru“ a „nerealizují vaše představy“, píší prostě killer copy - texty, které vás prodají.

  • Víte, jak to dneska chodí: času málo, informací naopak neúnosné množství - jak to všechno zpracovat? Proto je čím dál důležitější úloha fotografie, která v návštěvnících vašeho webu nebo čtenářích vašich tiskovin zanechá hlubší dojem, než 1000 slov. Stačí vhodná atmosféra na kvalitní fotce a právě jste chytili oko budoucího klienta!

    Fotíme ve stoje i v leže, v zimě i v létě, barevně i černobíle, na výšku či na šířku. Fotíme vinice i  vinaře, vinné láhve i ovíněné tváře, jednoduše cokoliv, co se vejde před objektiv (širokoúhlý). 

    • Produktová fotografie
    • Imageová fotografie
    • Obrazová postprodukce

Děkujeme za Váš zájem!

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

Raději píšete emaily?

info@portadesign.cz

Nebo si raději povídáte?

tel. +420 725 586 770

A co nás rovnou navštívit?

PORTA DESIGN s.r.o.
Za divadlem 586/2
602 00 Brno

Oceníte podrobnosti?

IČO 277 26 789
DIČ CZ 277 26 789
ČSOB 213965922/0300
OR Krajský soud Brno, C 54960

Máme rádi výběrová řízení a tendry. Pozvěte nás do toho svého.

Zavřít